Permobil på motorvägen! (m. Pensionärsligan)

6. Ruj 2020.
177 235 Pregleda

Gösta from @Pensionärsligan kanal gets in an argument with the Taxi driver on his way to a date. Things get out of hand.... he gets on the highway with his modified mobility scooter.

Komentari
  • So we meet critical's grandpa

    ZyksonZyksonPrije 4 mjeseci
    • Zabre highway is a series you dumbfuck

      kektage щkektage щPrije 3 mjeseci
    • Highway* Not critical.

      ZabreZabrePrije 4 mjeseci
  • Sounds like a ktm 125sx lol

    IStephenIIStephenIPrije 6 dana
  • 0:30 djuröbron!

    NiklasAdvNiklasAdvPrije 28 dana
  • gangsta

    the xbox gamer Langsetthe xbox gamer LangsetPrije mjesec
  • Wait did he just made a video with his face or he isnt the vand driver?

    Tudor qpTudor qpPrije mjesec
  • I wish it had more gears sounds amazing

    666BMW666666BMW666Prije mjesec
  • wtf

    Disgized_AsianDisgized_AsianPrije 2 mjeseci
  • The sheriff on the swedish highway registration number PES 609 hrworld.info/home/video/rbaYd7SmpmiXj9g.html

    pc xpc xPrije 2 mjeseci
  • Hahahahhaha what engine?

    Marko VrbancMarko VrbancPrije 2 mjeseci
  • Ok my goal now when i get old is had the same scooter

    K 4 L 2 T 0 667ツK 4 L 2 T 0 667ツPrije 3 mjeseci
  • How does he record his face? I dont see a attatchment

    MEDUSA GRANTMEDUSA GRANTPrije 3 mjeseci
    • Actually, whenever camera is recording from his position, look at the ground in front of the scooter. You will see a shadow of his head and something sticking out of his helmet

      Dragutin the Slav- VelikiDragutin the Slav- VelikiPrije mjesec
  • Heart surgeon my ass

    Sara MorinSara MorinPrije 3 mjeseci
  • Her: Come over Him: Nah i cant sorry. Her: Im home alone

    Music EdgeMusic EdgePrije 3 mjeseci
  • Karita! hahahahahahaa

    CanucciiCanucciiPrije 3 mjeseci
  • :DDDDDDD nice

    Bobika BobikovicBobika BobikovicPrije 3 mjeseci
  • Tag så mige Olof Palme haha

    Clas DavidClas DavidPrije 3 mjeseci
  • ghost Rider changed his wheels !

    darkmatordarkmatorPrije 3 mjeseci
  • hahhahah kung

    liam lundinliam lundinPrije 3 mjeseci
  • Time to put a 500cc two stroke in that beast! 😈

    PorkycheunPorkycheunPrije 4 mjeseci
    • Ls swap that bitch

      MurryMurryPrije 3 mjeseci
  • Så jävla bra!

    The CountThe CountPrije 4 mjeseci
  • Mekaniker: Hur mycket trimm ska du ha gubbe? Gubbe: Ja

    Remains UnknownRemains UnknownPrije 4 mjeseci
  • Choingones tía videos bro

    Christian Gabriel Sdrock mejiaChristian Gabriel Sdrock mejiaPrije 4 mjeseci
  • The fastest man on earth we dont want to see f1 this is what we want to se

    Tor Cramfelt Christensson, BA18 SolnaTor Cramfelt Christensson, BA18 SolnaPrije 4 mjeseci
  • ✌✌✌

    Andre Erik HöglundAndre Erik HöglundPrije 4 mjeseci
  • I wish you had english subtitles..

    Simo DjordjevicSimo DjordjevicPrije 4 mjeseci
    • @Simo Djordjevic hmm maybe update the youtube app? :D or perhaps it only works on the computer? cheers!

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
    • @Critical ha ha, on my phone that button is for a full screen..doesn't matter man..thank you anyway..by the way, I like the way "old man" indicates..ha ha, so cool..cheers

      Simo DjordjevicSimo DjordjevicPrije 4 mjeseci
    • Simo Djordjevic the subtitles button, little square in the bottom right corner

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
    • @Critical what button brother?

      Simo DjordjevicSimo DjordjevicPrije 4 mjeseci
    • Press the button and Voilà!

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
  • Älskar att ni har den där taxi bolaget igen hahahah underbart

    AdamAdamPrije 4 mjeseci
  • GÖSTA 2 TAKT

    BKF MotoBKF MotoPrije 4 mjeseci
  • For the love of your neck pls put mirrors on that thing lmao

    BlancoBlancoPrije 4 mjeseci
    • its good 2 use the neck sometimes

      JapalenoJapalenoPrije mjesec
  • very mobile and agile scooter indeed for a grand'pa...

    SaltinbanKSaltinbanKPrije 4 mjeseci
  • Imagine putting efford and money to make this grandpa scooter a dragster monster or going racing with it lol

    Asher_12Asher_12Prije 4 mjeseci
  • Wtf!?... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    P_A_R_A_XP_A_R_A_XPrije 4 mjeseci
  • How to make a video like that?how to film in front of you?

    EdvinasEdvinasPrije 4 mjeseci
  • ALGUM BR? (FROM BRAZIL)

    Gustavo OliveiraGustavo OliveiraPrije 4 mjeseci
  • What is the name of the background music?

    欧祉麟欧祉麟Prije 4 mjeseci
  • 1:18 song name? Please 😭

    Soul SSoul SPrije 4 mjeseci
  • try with camaro, mustang or dodge challenger plisss

    F1 ExistiuF1 ExistiuPrije 4 mjeseci
  • I really thought he was going to escape the cops in this 😂😂

    Kent LopezKent LopezPrije 4 mjeseci
    • Fr

      MurryMurryPrije 3 mjeseci
  • KARITAAA??! :(

    John McEnroeJohn McEnroePrije 4 mjeseci
  • Hur har ni byggt den scootern? den hade ju en accerlation som en 125:a (kör själv en 125:a)

    michael fakmichael fakPrije 4 mjeseci
    • michael fak minarelli motor med 70cc låter de som

      Nils Hall Kronoberg SkolaNils Hall Kronoberg SkolaPrije 4 mjeseci
  • Funniest thing I’ve seen in a while and what’s the name of the song at the end 😂

    Bob JohnBob JohnPrije 4 mjeseci
  • What is the name of the song at the end 😂

    Bob JohnBob JohnPrije 4 mjeseci
  • Next time with a tractor? 🚜💨

    Sir AntonSir AntonPrije 4 mjeseci
  • 😂 Awesome!!! 😂👍🏻👍🏻👍🏻

    Sir AntonSir AntonPrije 4 mjeseci
  • Where the fk I was looking at🤣🤣

    JD.0228JD.0228Prije 4 mjeseci
  • Den här latino Rösten dödar en

    OB fernandezOB fernandezPrije 4 mjeseci
  • Lol he just limboed that like it was nothing 😂

    Real FreshReal FreshPrije 4 mjeseci
  • I guess every year in September-November time you will drop police escapes, the M3 crash in 2019 was crazy, let's see the 2020

    Denys 277Denys 277Prije 4 mjeseci
  • 3:31 if you don't speak SWE

    Donny J. TrumpleDonny J. TrumplePrije 4 mjeseci
  • this is Madnesss

    Martin RuseskiMartin RuseskiPrije 4 mjeseci
  • How is it being filmed from the front?

    The Rage MonsterThe Rage MonsterPrije 4 mjeseci
  • We need more videos guys 🙏

    MiluMiluPrije 4 mjeseci
    • Its coming :)

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
  • When is the aina coming back?

    bo cajbo cajPrije 4 mjeseci
  • Any motorcycles coming soon?

    709k709kPrije 4 mjeseci
  • wtf 😂

    Nathan JohnstonNathan JohnstonPrije 4 mjeseci
  • Can u escape from police with a mobility scooter (dont try it it can send i to jail or some if the scooter doesnt do the right move)

    DIARRRODIARRROPrije 4 mjeseci
  • Have you ever thought that u will crash into someone?

    DIARRRODIARRROPrije 4 mjeseci
  • Setup?

    CruxCruxPrije 4 mjeseci
  • Translation plss

    Nativ AlhilalNativ AlhilalPrije 4 mjeseci
    • There is subtitles. Press the button 😂

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
  • Lolll

    MFIREMMFIREMPrije 4 mjeseci
  • weres the rs4 b7 im missing it

    [FL]BOSS HCR2[FL]BOSS HCR2Prije 4 mjeseci
  • Snutjag på permobil

    JacobJacobPrije 4 mjeseci
  • Wtf this shit ?

    Kaan OzyılmazKaan OzyılmazPrije 4 mjeseci
  • Taxi Stockholms bästa reklam film😂

    Aram 162Aram 162Prije 4 mjeseci
  • so happy i live in norway and understand what they are saying F in the chat for everyone that doesnt udnerstand shit

    Morten AMorten APrije 4 mjeseci
  • Glad them lil tires didn't hit a pothole

    bricksquadbradbricksquadbradPrije 4 mjeseci
  • Riktigt rolig ide! Komiskt med taxin i början också - lika segt som dom brukar köra. Sen iväg på permobilen istället, hahaha

    Speeder84XLSpeeder84XLPrije 4 mjeseci
  • D e ju mindre svennar än folk från andra länder hahaha

    Anonym 1Anonym 1Prije 4 mjeseci
  • Bra klös 😂👍

    Music forever and everMusic forever and everPrije 4 mjeseci
  • This old man is fake. He's much younger in reality, he has a mask on that makes him look old.

    Amazing RealityAmazing RealityPrije 4 mjeseci
    • Rly? Wow, so hard to notice? Were you dropped as a kid? Or maybe thrown?

      Nils AnderssonNils AnderssonPrije 4 mjeseci
    • whaat really

      fl1xfl1xPrije 4 mjeseci
    • Wow, surprise

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
  • Same kid from aviciis music video - waiting for love ???

    Mackish PackishMackish PackishPrije 4 mjeseci
    • Same guy yes :) no kid tho 😂

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
  • Är det han som gör Alejandros röst?

    KccgtKccgtPrije 4 mjeseci
  • When you can’t contain grandpa

    CLUCK NORRISCLUCK NORRISPrije 4 mjeseci
  • This is like avici-waiting for love music video

    ILYASILYASPrije 4 mjeseci
    • He drove the stunt scenes in that video ✌🏻

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
  • So I waited 3 months for this? but gotta say it was worth the wait :)

    BeilyBeilyPrije 4 mjeseci
  • Länge sen man hördes om pensionärsligan, kommer ihåg när de köpte ut på systemet som typ 15 åringar

    NEKSYTNEKSYTPrije 4 mjeseci
  • Fan Gösta, du har ju inget lyse

    Stefan GröhnStefan GröhnPrije 4 mjeseci
  • Twenty years in Sweden and highly educated at home - still not speaking the language properly.

    Peter RiisPeter RiisPrije 4 mjeseci
    • Hahhhhahaah wtf

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
  • No wheelies ??

    Ed3n 4PFEd3n 4PFPrije 4 mjeseci
  • Haha yes. ❤️😂

    Nathan SeyforthNathan SeyforthPrije 4 mjeseci
  • @3:49 what camera does this? Whats it called or is it a drone?

    240sx95240sx95Prije 4 mjeseci
    • It’ is a 360 degree camera. You can see it on the shadow. Pause at 5:26 and you will see the shadow

      Swedish PyroSwedish PyroPrije 4 mjeseci
  • Been waiting for something like this for a while.’ 👍👍

    Gareth RutterGareth RutterPrije 4 mjeseci
  • I enjoyed the underlying jokes.also seems like you used a Yamaha scooter engine judging by the sound

    Peter ZinglerPeter ZinglerPrije 4 mjeseci
  • 😂😂😀👍

    Igor IgorIgor IgorPrije 4 mjeseci
  • Kicka snuten med den

    SICK KENTSICK KENTPrije 4 mjeseci
  • It was the foot turn signal for me 😂

    Mr GregMr GregPrije 4 mjeseci
  • Ahahahsg

    No oxygen yt C OpsNo oxygen yt C OpsPrije 4 mjeseci
  • Fragglarn at 90 years Old 😂

    Nicklas HögfeldtNicklas HögfeldtPrije 4 mjeseci
  • Nice ! But where is all the car videos !!

    issa yacoubissa yacoubPrije 4 mjeseci
  • Haha kul!

    Kalle SallanderKalle SallanderPrije 4 mjeseci
  • blir nästa critical video på ekerö eller?

    H3110XPH3110XPPrije 4 mjeseci
  • Hahaha sjukt. När spelades detta in? Hörde på radion för några veckor sen att de varnade för en permobil på motorvägen :o

    David SDavid SPrije 4 mjeseci
  • Kariitaaaaaa 🤣

    - Neero- NeeroPrije 4 mjeseci
  • Hahahhahaha tack så mycket Olof Palme hahaha

    SICKBOYRARISICKBOYRARIPrije 4 mjeseci
  • Where ls the GTR video?

    David JohanssonDavid JohanssonPrije 4 mjeseci
    • m.hrworld.info/home/video/Zsiaf5WimaSYnqY.html

      CriticalCriticalPrije 4 mjeseci
  • 😊👌👍

    M PM PPrije 4 mjeseci
  • 125 Rotax max engine?

    420 420420 420Prije 4 mjeseci
  • Haha bästa

    FILIP_ SETFILIP_ SETPrije 4 mjeseci
  • Next the 50hp Barbie Jeep 😂

    20R M0220R M02Prije 4 mjeseci
  • 1128 kr taxi rate? :D that's one expensive taxi :D

    Cuore SportivoCuore SportivoPrije 4 mjeseci
  • Wtf

    Kasper PKasper PPrije 4 mjeseci
HRworld